zaterdag 27 september 2014

Winterstafereeltje inkleuren met Sennelier!!

Hallo lieve luitjes, gezellig dat jullie hier weer zijn.
Gisteren en vandaag had ik hier een workshop inkleuren met 'l Aquarelle van Sennelier.
Wat een gezellige 2 dagen heb ik weer gehad... dankjewel dames!
De dames zijn de dag begonnen met het inkleuren van een stempel afdrukje. Daarna zijn ze begonnen aan een afdrukje van  Wild Rose studio.
Natuurlijk na het inkleuren hebben ze een leuk tafereeltje ermee gemaakt.
Dit was mijn voorbeeld.


Ik heb de volgende kleurtjes gebruikt:
Beren: 205 Raw Umber
Rood: 689 Alizarin Crimson
Groen: mengsel van 805 Phthalo Green Light en 917 Dioxazine Purple

Natuurlijk voor het aankleden weer div. snijmallen gebruikt.

De sneeuw op de bomen en de bond randjes bij de beren heb ik bewerkt met Liquid Applique en Heattool

Dames nogmaals bedankt voor de gezelligheid deze 2 dagen ik heb genoten.

Wil jij ook leren kleuren met 'L Aquarelle van Sennelier kijk dan op www.tscraphuis.nl  
of stuur een mail naar info@tscraphuis.nl

Voor nu wens ik iedereen nog een heel fijn weekend!
Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende creatie.

Lieve groetjes, Jolanda

6 opmerkingen: